Ženská sila

24.07.2020

"Kto si?" pozerám sa na postavu pred sebou. Vyzerá fantasticky a vyžaruje z nej úchvatná energia. Takto by som chcela vyzerať a cítiť sa.

Ženskosť sa na mňa s láskou usmeje. "Ja som Ty," odpovie.

Trochu tomu nerozumiem. Som jej súčasťou? Som ňou?

"Ja som ženská energia, ja som posvätná ženskosť v tej najčistejšej podobe. Ja som v Tebe," žmurkne na mňa a ukáže na moje srdce.

Pocítim záchvev čistej ženskej energie. Páči sa. Je tak mäkká a všeobjímajúca. Nemá nič spoločné s manipuláciou a zneužívaním.

"Myslíš, že niekedy budem môcť byť ako Ty?" opýtam sa túžobne.

"Ty už taká si, len si to musíš dovoliť."

Niečo v mojom srdci súhlasí. ´Žeby to bola naozaj pravda?´ opýtam sa v duchu seba. 

Ženskosť ku mne pristúpi a dotkne sa ma čarovnou paličkou. Akoby vo mne niečo aktivovala. Energia mi začne prúdiť celým telom až priamo do srdca. Dôjde k silnému stretu. Ako mohutný prúd sa vyvalí zo srdca a ženskosť v jej najčistejšej podobe mi prúdi do celého tela. Napĺňa moje orgány, vypĺňa prázdne miesta. V podbrušku sa zdrží. Tu si dáva špeciálne záležať, aby sa dostala i do toho najskrytejšieho a zabudnutého miesta. Mám pocit, akoby sa moje ženské orgány uvoľňovali a napĺňali svetlom. Spievajú od radosti. 

Vydýchnem si. Cítim sa skvelo a ďakujem ženskosti za pomoc. Uľavilo sa mi. Pocítim túžbu, aby sme sa my dve prepojili. Otváram ruky a nechávam ju vstúpiť do mňa. Stávame sa jedným. 

2017-2024 Ing. Miroslava Machynová, 0944 256 013, machynova.miroslava@gmail.com
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky