Vnútorné svetlo

21.03.2021

´Mám v sebe nejaké svetlo?´ rozmýšľam si sama pre seba. Každý by ho v sebe mal mať, kde je to moje? Opýtam sa svojho podvedomia.

Odpoveď prichádza ku mne vo forme pocitu. Svoje svetlo cítim v strede hrude. Zavriem oči a navnímam sa naň. Je hrejivé a nádherné. Žiari a ja sa cítim tak dobre.

Mám chuť sa doň úplne ponoriť. Ukľudňuje ma. Cítim sa tu prijímaná - akoby som bola doma.

Zjaví sa postava a ja sa na ňu zvedavo pozerám. Nebojím sa, všetko je tu upokojujúce. Postava krásne žiari.

V hlave mi skrzne otázka: ´kto si?´

Postava ukáže na mňa. Podvedome chápem, čo mi ukazuje. Môžme spolu komunikovať bez slov. Ukazuje na mňa a to priamo na srdce. ´Si v mojom srdci?´

Začínam sa s postavou akoby prepájať. Naše mysle sa napoja a vnímam omnoho väčší obraz. "Ty si ja" vydýchnem práve nadobudnutým poznaním.

Nemôžem tomu uveriť. "Si moja duša?" opýtam sa na ešte. Vnímam, že to nie je podstatné. Môžem si to nazvať, ako chcem. Slová tu nehrajú význam.

Na myseľ mi prichádza pomenovanie vnútorné svetlo. Áno - mohlo by to tak byť. Táto bytosť je moje svetielko. Zrazu pocítim túžbu rozšíriť ho ďalej.

V srdci je svetlo ako doma. A čo ostatné časti môjho tela, mojej bytosti? Skúsim pustiť svetlo von zo srdca. Ide to. Svetlo sa pomaly ale intenzívne rozlieva po hrudníku a preniká ďalej. Prechádza do krku a tam sa na chvíľu zastaví. Zahliadnem tam prekážku - vyzerá ako tmavý kváder. Nepáči sa mi a tak nechám svetlo, aby ním prenikalo. Je dosť silné a tak presvieti aj takúto energiu. Kváder sa začne rozpadať. Svetlo je na neho príliš a ja cítim uvoľnenie v krku. Paráda.

Nechám svetlo prúdiť ďalej - do hlavy. Tu si dám špeciálne záležať. Mozog potrebuje vyčistiť od rôznych nánosov a tak tu pobudnem trochu dlhšie. Keď som spokojná, sústredím sa ďalej.

Svetlo nechám prúdiť do celého trupu, nôh a rúk. Všade, kde je prekážka, svetlo zosilním a energetický blok sa rozpadne. Skontrolujem si celé telo. Výborne - cítim sa tak ľahšie.

Ešte mi to nestačí. Potrebujem ísť aj mimo tela. Pustím svetlo ďalej a dovolím, aby prežiarilo môj energetický obal. Vnímam, ako prečisťuje moje pole a to, čo už nepotrebujem, odchádza. Svietim si dovtedy, kým to tak cítim. Vau - čo sa to so mnou deje?

Zrazu cítim svetlo všade - vo mne i mimo mňa. Bytosť z môjho srdca sa rozrástla a obsiahla ma celú. Áno - TOTO SOM JA. Cítim to každou bunkou svojho tela. JA SOM SVETLO. 🌞

2017-2024 Ing. Miroslava Machynová, 0944 256 013, machynova.miroslava@gmail.com
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky